Angela van de Loo

Angela van de Loo

Angela van de Loo is directeur van Target Point International, een toonaangevende nichespeler op de markt van ‘change management’. Onder de noemer ‘mensen als kritische succesfactor’  doet Target Point alles wat nodig is om de verandering te laten slagen; zowel in de ogen van de mensen als de organisatie. Na 20 jaar nog steeds een uitdaging! Angela van de Loo schreef 2 boeken over dit onderwerp; Intern Ondernemerschap (1990) en HRM als sleutel tot verandering (1994) Een paar cijfers: omzet 2,5 miljoen, 10 medewerkers + een vaste schil van 10 consultants/trainers. Gemiddeld per jaar 7.000 engagement scans, 750 managers een persoonlijke leiderschapsprofiel, 350 coachingsgesprekken, strategisch advies aan 5 grote bedrijven over cultuurverandering en de implementatie daarvan én inmiddels 700 cultuurcoaches opgeleid bij klanten. De drie factoren die aan de basis liggen van het succes van elk bedrijf: echtheid, eerlijkheid en engagement! Het concept ‘samen kennis delen’ binnen en buiten organisaties is wat Target Point uniek maakt. Haar kennis is voor iedereen beschikbaar.

www.targetpoint.nl