Partner in business

Partner in business

De nieuwe tijd vraagt om vertrouwen. Vertrouwen is de kurk waar duurzaam, prettig zakendoen op drijft. Hoe vertrouwen te creëren met de mensen met wie je (samen)werkt. Of het nu gaat om relaties ontwikkelen in de dienstverlening of in de bouwwereld. Juist in de ‘harde’ wereld waar vroeger alles werd doorgecontracteerd en uit onderhandeld zien we een grote verschuiving plaatsvinden. Drie van de grootste woningbouwcorporaties van Nederland werken op dit moment aan ketenintegratie. Dat behelst project ongebonden samenwerking met aannemers en ketenpartners. Interessant; want in deze ketens is iedereen op zoek naar de ontwikkeling van vertrouwen. Deals doen op basis van je expertise werkt niet langer. Eigenlijk heel feminien; maar hoe goed doen wij dat als vrouwen eigenlijk? Want wat in de weg staat is niet alleen ‘het deal gedreven zijn’ ook je gedrag als expert of ‘trouwe helper’ kan gelijkwaardigheid in de relatie in de weg staan.
www.targetpoint.nl